Social Media Strategie
Wanneer wij Social Media Advertising inzetten voor onze klanten kijken we eerst samen naar de juiste strategie. Wat wil je bereiken via social media en voor welke doelgroep? Door deze strategische zaken op orde te brengen zullen de advertenties succesvoller zijn.
Ook is het mogelijk dat jouw doelgroep uitstekend te bereiken is via organische social media. Zo kunnen we dus ook deze keuze maken om geen betaalde advertenties in te zetten.
Een strategie compleet afgestemd op jouw doelgroep
Social media doeltreffend inzetten in plaats van lukraak posten
Een strategie waar je zelf op verder kan bouwen, ook na ons traject
Social Media Advertising
Snel veel bereik op social media? Wanneer je nog niet veel volgers hebt kan het een uitdaging zijn om mensen te bereiken met jouw social media. Om dit een boost te geven maak je gebruik van social media advertising.
Je kan hier zelf je gewenste budget instelllen en hiermee vanaf dag 1 je doelgroep bereiken.
Direct bereik binnen jouw doelgroep
Grip op de kosten door budgetten
Succesvol inzetten op basis van ijzersterke strategie
Ons Social Media Advertising Proces
Lukraak social media advertenties online zetten en hopen op het beste? Dat is niet waar Different voor staat! Ons proces kenmerkt zich doordat wij eerst een ijzersterke strategie vormgeven, afgestemd op jouw doelgroep!

Intake

Strategie

Ads realiseren

Monitoring

1
Intake
Tijdens de intake maken we graag uitgebreid kennis. Wie ben jij? Welke dienst/product verkoop je? En wie is je doelgroep? Door dit soort zaken in kaart te brengen kunnen we doeltreffend te werk gaan.
Ook kunnen we op deze manier advertenties maken die passen bij jou, jouw bedrijf en jouw doelgroep.
Tijdens deze sessie definieren we ook samen hoeveel geld een lead voor jou mag kosten. Hierdoor heb je altijd een positieve return on investment.

2
Strategie
Heb je nog geen social media strategie? Of is je huidige aan verbetering toe? Tijdens stap twee realiseren we hoe dan ook een sterke strategie! Handig als handvat voor jou, maar vooral DE basis voor ijzersterke online advertenties.

3
Advertenties realiseren
Om zoveel mogelijk clicks op jouw advertenties te realiseren maken we altijd diverse varianten van jouw advertentie. Op deze manier kunnen we testen op welke variant jouw doelgroep het meeste klikt.
Door constant te A/B testen wat werkt binnen jouw doelgroep halen we het meest optimale resultaat binnen jouw budget.

4
Monitoring
Vaak vergeten, maar misschien wel het belangrijkste onderdeel; monitoring. Wanneer een advertentie eenmaal live staat is het van groot belang te monitoren hoe deze presteert.
Door blijvend de advertenties aan te passen behaal je het optimale resultaat, ook met een beperkt budget.